ELS MEUS DOS JO

by

poesias-de-ernesto

12-1

Pintura: Girona de Josep Perpinyà

*

El meu Jo lliure és lliure.

El meu Jo esclau.

L’un boga a la galera,

l’altre mana l’arjau.

El Jo lliure lluita

per salvar el Jo esclau

el Jo esclau badalla

pensant en Palau.

*

Realment quin Jo sóc jo?

Quin és el veritable?

Ho som, potser, els dos?

Simbiòtics i estables?

*

Quan podré dir

qui realment jo sóc Jo?

El meu Jo lliure

cerca un lloc fresc,

El meu Jo esclau

fa el lloc balder.

*

El meu Jo lliure lluita

Per un país on el meu Jo

esclau

se senti perdut,

fora de lloc,

sense racó on amagar-se,

sense impunitat.

*

El meu jo esclau

cerca un mar blau

terra endins,

sense recés possible

absolutament no ubicat.

Quimera irreversible.

*

I així “sine die”

sense un bri de pau

el meu Jo lliure és lliure

i el meu Jo esclau, esclau.

Carles Pastor

(drets d’autor)

Facebook: https://www.facebook.com/carles.pastor1

Carles Pastor

carles-pastor

Etiquetas: , , , ,

Responder

